18 de gener 2011

$$$$$

De tant en tant, m'agrada treure temes quan estic en grup per viure un debat, per saber l'opinió dels altres i perquè m'agrada saber com pensen les persones. Un dels temes que sempre trec a taula és el dels diners. Preguntes com: si et toquen 7 milions d'euros creus que series el mateix? tindries els mateixos amics? la mateixa parella? Em reservo la meva opinió, però és força divertit sentir les respostes de la gent i el que es pot allargar la conversa. Proveu-ho, però és curiós veure com agrada parlar d'uns diners que no tenim. Sempre en positiu, clar. Mai en negatiu (mai més podré dir aquesta frase sempre pensar en Van Gaal). Immediatament després faig la meva pregunta estrella: si et toquen 7 milions d'euros tens suficient? "Si" responen la gran majoria. I pregunto: i si et toquen 14 milions donaries la meitat a la beneficència? Ah! Alerta! Això ja és diferent!

Un punt positiu més per a l'egoisme del ser humà. Bravo!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nice! Només volia respondre. M'ho estimava al seu càrrec. Mantingui el bon treball.