30 de gener 2011

Brote de clase 1

Porto una setmana anant a rehabilitació per un possible edema ossi al peu esquerra. Poca cosa a dir. Només que és força avorrit, i que m'hi estic una mica més d'una hora. Així que intento aprofitar el temps. En això estava l'altra dia, quan em vaig acabar de llegir el llibre "Guia de supervivencia zombie" de Max Brooks (fill de Mel Brooks). Un podria pensar que el llibre estaria tractat en forma d'humor, que diria bajanades, i que podries passar una bona estona rient. Doncs res més enllà. Es tracta realment d'una guia de supervivència per a epidèmies zombie. Diferenciant-lo per tipus (classe 1, 2, 3 o 4 en funció del número), analitzant els diferents terrenys, les armes, com atacar, com defensar,... inclús s'atreveix a posar diferents epidèmies històriques (aquí és on més patina, però).

La qüestió és que un cop m'havia acabat de llegir el llibre em vaig posar a pensar. En el llibre, el zombie sorgeix com a causa de la infecció d'un virus que mata la persona i la resucita amb l'estat de zombie. Un virus. Per tant, res d'extraordinari. Res d'estrany. Podria pasar. Així que de cop i volta em vaig sorprendre a mi mateix, a la sala de rehabilitació, analitzant el meu voltant i veient les meves possibilitats si per la porta entrés un zombie. Vaig veure que no tenia cap arma contundent. No tenia cap pal, cap ganivet. Cap arma que em permetés mantenir distància. Em sentia incòmode. Només tenia una d'aquelles gran boles toves que serveixen per fer rehabilitació amb els braços i que la veritat només em serviria per passar una bona estona jugant amb el zombie abans d'acabar infectat. El més greu de tot a més, és que no tenia cap altra via de sortida (tret fonamental si voleu sobreviure). Estava en una ratonera. De cop i volta, sento un gemec llunyà i un zombie camina arrossegant una cama entrant a l'habitació. És en aquell moment quan angoixat i esperant trobar-me amb la primera amenaça d'un brot de classe 1, enfoco la vista al suposat zombie i penso: "Roger... La gent gran també té dret a fer rehabilitació".

Toca canvi de llibre :)